Need some legal advice

HomeForumsBrickfilming ForumsGeneral BrickfilmingNeed some legal advice

This topic has 20 voices, contains 44 replies, and was last updated by Avatar of thedarksideoflego thedarksideoflego 4104 days ago.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 45 total)
Author Posts
Author Posts
July 5, 2003 at 4:15 am #7247
Avatar of X
X

McOsamhusseins……

We love to see infadels die………
“would you like machinegun with dat???

(what bluntman said is kinda what matt groenig did with The simpsons and the
” KRUSTY BURGER “
……………………………………………………………
(oooooh krusty burger with cheeese uhuhuhuhuhuhughhhhhhh)

July 5, 2003 at 5:32 am #7251
Avatar of Cometgreen
Cometgreen

But they don’t call it a Krusty Burger with cheese. They call it a quarter-pounder with cheese.

And don’t even get me started on the Krusty partially gelatinated non-dairy gum-based beverages. :wink

Cometgreen

July 5, 2003 at 5:33 am #7252
Avatar of strongest of the weak
strongest of the weak

I heard that their (Krusty Burger) secret sauce is mayonaise that has been left out in the sun.

July 5, 2003 at 11:48 am #7261
Avatar of

But if you are under 12, you can use the handy ‘what is sueing? Is it some sort of breakfast cereal? So you are saying you are breakfast cerealing me?’ excuse…

July 5, 2003 at 12:00 pm #7264
Avatar of Blunty
Blunty

“WeirdEars” wrote: But if you are under 12, you can use the handy ‘what is sueing? Is it some sort of breakfast cereal? So you are saying you are breakfast cerealing me?’ excuse…

silly child, ignorance of the law is not a defence.

July 5, 2003 at 12:35 pm #7265
Avatar of Yolegoman
Yolegoman

And that’s just plain downright lying, because you obvoiusly know what it is.

Oh, and btw: Bluntman can sue you anyday now just for having “Earwigg productions” :D . So I reccomend you go away from this discussion. Your only gonna get flamed.

Yolegoman, speaking to wierdears.

July 5, 2003 at 3:49 pm #7271
Avatar of Z
Z

WeirdEars- the owners of McDonalds, their lawyers, and the judge are not stupid. Anyone reading this, do not EVER even bother playing dumb, because in the end you either win because you were justified in defending your case, or you’re just plain FKed.

btw Bluntman, not that I or anyone else cares, but speaking of copyright infringement… *Bluntman*

:lol:

Zach

July 5, 2003 at 3:54 pm #7272
Avatar of

“Yolegoman” wrote: And that’s just plain downright lying, because you obvoiusly know what it is.

Oh, and btw: Bluntman can sue you anyday now just for having “Earwigg productions” :D . So I reccomend you go away from this discussion. Your only gonna get flamed.

Yolegoman, speaking to wierdears.

Aha…Bluntie has no COPY-FRIGGIN’-RIGHTING!

He can’t sue me ‘cos you don’t know where I am…

I am in Japan…in Tokyo…

July 5, 2003 at 4:58 pm #7275
Avatar of Lewa11
Lewa11

“WeirdEars” wrote:

Aha…Bluntie has no COPY-FRIGGIN’-RIGHTING!

He can’t sue me ‘cos you don’t know where I am…

I am in Japan…in Tokyo…

You have a pretty good english accent to be living in Tokyo, unless you moved there or something…. :roll

But just go with what Bluntman said, make it a place simalr to McDonalds, make it a parody. That would make it more funny to see what you’ll parody and stuff.

:wink

- Lewa11

July 5, 2003 at 5:15 pm #7276
Avatar of thedarksideoflego
thedarksideoflego

Aha…Bluntie has no COPY-FRIGGIN’-RIGHTING!

He can’t sue me ‘cos you don’t know where I am…

I am in Japan…in Tokyo…

pf pffhe hehehahahahaha :lol:

Anyway. thanks for the replies and stuff, i’ll have to look more into it, and go over it with the team, no more replies needed, unless you want to use this to talk about copyright stuff. Thanks for the help guys :D

July 5, 2003 at 6:07 pm #7280
Avatar of legotronn
legotronn

You guys, stop being so mean to Wierdears. :?

July 5, 2003 at 9:04 pm #7297
Avatar of X
X

In the words of that evil octogenarian Judge judy…..
“DON’T PLAY DUMB WITH ME”

July 5, 2003 at 9:14 pm #7300
Avatar of Z
Z

We are not picking on WeirdEars because we feel like it. In fact, we’re not picking on WeirdEars at all. If he recieves any such comments, then they were coming to him anyways.

July 6, 2003 at 8:35 am #7347
Avatar of

Hye Nong Ying Yang Dong So Me Taah (I learnt English at a Japanese School called Ding Dong’s School Of Ping Pong)

Dong Ding Dang Fo So (I actually live in Pennsylvania on my own)

I learnt Japanese in a school! LOL!

July 6, 2003 at 8:43 am #7348
Avatar of Cometgreen
Cometgreen

Tu es très bête. Très, très bête.

J’ai appris écrire français dans une école! Rire hors bruyant!

Cometgreen, l’étudiant mega-cool :wink

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 45 total)

You must be logged in to reply to this topic.